Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze - INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO w Dziale REMONTÓW I ZAMÓWIEŃ PUBICZNYCH - sygn. OW.I.111.3.2025

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych

ul. Zacisze Boczna 3

43-600 Jaworzno

 

Jaworzno, 16.06.2025 r. 

OW.I.111.3.2025                                                                                           

 

DYREKTOR MIEJSKIEGO ZESPOŁU OBSŁUGI PLACÓWEK

OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH

W JAWORZNIE

 

OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO

 w DZIALE REMONTÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH – 1 osoba

ZATRUDNIENIE OD 29.07.2025 r.

 

 

I. Wymagania konieczne:

  1. Wykształcenie  -  wyższe lub średnie udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub świadectwem ukończenia szkoły średniej.
  2. Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
  3. Doświadczenie zawodowe (staż pracy) – minimum 4-letni w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
  4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych).
  5. Umiejętności zawodowe –  znajomość Ustawy Prawo budowlane wraz z warunkami technicznymi, normami i przepisami wykonawczymi, Prawo zamówień publicznych, Prawo ochrony środowiska, znajomość programu kosztorysowego NORMA PRO, obsługa komputera, znajomość programów komputerowych z pakietu Office.
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Predyspozycje osobowościowe: predyspozycje osobowościowe - umiejętność stosowania i analizy przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy własnej, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, rzeczowość, dokładność, systematyczność, odporność na stres.
  8. Stan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 metrów.
  9. Nieposzlakowana opinia.
  10. Niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo:

a) o którym mowa w art. 228–230a lub art. 250a ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1600 , z późn. zm.), zwanej dalej „Kodeksem karnym”, lub

b) przeciwko wiarygodności dokumentów, o którym mowa w rozdziale XXXIV Kodeksu karnego lub przeciwko mieniu, o którym mowa w rozdziale XXXV Kodeksu karnego, lub przeciwko obrotowi       gospodarczemu i interesom majątkowym w obrocie cywilnoprawnym, o którym mowa w rozdziale XXXVI Kodeksu karnego, lub

c) na podstawie art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1468 i 1495)

– o ile nie nastąpiło zatarcie skazania.

II.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań i obowiązków:

  1. przeprowadzanie w każdej placówce obsługiwanej przez MZOPOW okresowych kontroli technicznych sprawności elementów budowlanych obiektów zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane wraz ze sporządzeniem protokołów,
  2. bieżące przekazywanie protokołów z okresowych kontroli technicznych sprawności elementów budowlanych obiektów i protokołów powykonawczych osobie odpowiedzialnej za prowadzenie książek obiektu budowlanego, celem dokonania wpisów w książkach obiektów budowlanych,
  3. aktualizacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych dla zadań realizowanych przez MZOPOW lub zgłoszonych przez dyrektorów placówek obsługiwanych,
  4. sporządzanie zleceń na roboty i usługi branży elektrycznej, realizowane przez Dział Remontów i Zamówień Publicznych na rzecz MZOPOW i placówek obsługiwanych,
  5. przekazywanie przełożonemu informacji dotyczących ujawnionych podczas wizji obiektów usterek wymagających przeprowadzenia prac remontowych,
  6. w uzasadnionych przypadkach, w trakcie wizji lokalnych w placówkach sporządzanie dokumentacji fotograficznej,
  7. opracowywanie danych do projektu planu remontów oraz inwestycji,
  8. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie powierzonych zadań, zgonie z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. u. Nr 207 z 2003 r., poz. 2016 z późn. zm.),
  9. powiadamianie dyrektorów placówek obsługiwanych o planowanym terminie przekazania placu budowy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem oraz o planowanym odbiorze końcowym, najpóźniej na 5 dni przed dniem odbioru,
  10. udział w procesie inwestycyjnym realizowanym przez Wydział Inwestycji Miejskich w placówkach obsługiwanych,
  11. kontrolowanie rozliczeń nadzorowanych robót budowlanych,
  12. udział w pracach komisji przetargowych,
  13. w przypadku otrzymania informacji o wystąpieniu awarii w placówce podjęcie natychmiastowych działań w celu jej usunięcia,
  14. rzetelne i obiektywne wykonywanie powierzonych czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem,
  15. kompletowanie dokumentów prowadzonych spraw, przechowywanie i przekazywanie do archiwum zgodnie z wymogami okresu przechowywania,
  16. wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora, kierownika działu remontów i zamówień publicznych,
  17. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,
  18. wykonywanie obowiązków z zakresu gospodarki finansowej MZOPOW w Jaworznie, powierzonych Pani na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.), w związku z ustawą 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, polegających na:

a) prawidłowym stosowaniu przepisów dotyczących zamówień publicznych, w tym procedur zamówień publicznych obowiązujących w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie,

b) prawidłowym ustalaniu należności Gminy Miasta Jaworzna,

c) wykonywaniu w terminie zobowiązań Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie,

d) zapewnieniu skutecznej kontroli zarządczej zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi i regulacjami wewnętrznymi Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie

w zakresie działalności Działu Remontów i Zamówień Publicznych w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie.

 

III. Odpowiedzialność pracownika:

Zakres uprawnień i odpowiedzialności pracownika:

  1. Uprawnienia:
  1. do składania wniosków dotyczących usprawnienia pracy,
  2. wynikające z obowiązujących przepisów bhp, Kodeksu Pracy, a w sprawach nie stanowiących Kodeksu Cywilnego.
  1. Odpowiedzialność za:
  1. prawidłowe pod względem formalnym, merytorycznym i terminowym wykonanie powierzonych zadań,
  2. przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych związanych z realizacją zadań,
  3. sprawność organizacji pracy i przechowywanie dokumentacji,
  4. zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
  5. ochronę danych osobowych,
  6. powierzone składniki majątkowe,
  7. przestrzeganie zarządzeń dyrektora Zespołu, regulaminów, instrukcji,
  8. nieuprawnione ujawnienie informacji niejawnych oraz podlegających ochronie z mocy prawa,
  9. zawinione szkody obciążające zakład pracy w granicach odpowiedzialności osobistej.

IV. Odpowiedzialność pracownika:

  1. Bezpośredni przełożony - Z-ca Dyrektora MZOPOW w Jaworznie.
  2. Przełożony wyższego stopnia - Dyrektor MZOPOW w Jaworznie                                                                                                                                                                                Uwagi dodatkowe: Pracownik jest służbowo odpowiedzialny wobec swego bezpośredniego przełożonego.

 

V. Zasady zastępstw na stanowisku:

  1. Osoba na stanowisku zastępuje (nazwa stanowiska) - specjalistę,
  2. Osoba na stanowisku jest zastępowana przez (nazwa stanowiska) – specjalistę.

 

VI. Kontakty zewnętrzne:

Z pracownikami Urzędu Miejskiego w Jaworznie, pracownikami placówek oświatowo-wychowawczych obsługiwanych przez MZOPOW, wykonawcami robót budowlanych i usług oraz dostawcami.

 

VII. Kontakty wewnętrzne:

Z pracownikami Działu Finansowo-Księgowego, Planowania i Statystyki, Remontów i Zamówień Publicznych, Organizacyjno-Administracyjnego, Informatykiem, Radcą Prawnym oraz IOD.

 

VIII. Warunki oraz wyposażenie stanowiska pracy:

  1. Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, w placówkach oświatowo-wychowawczych (oddelegowanie do pracy w terenie).
  2. Czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i 40 godzinną tygodniową normą czasu pracy.
  3. Zapewnione potrzeby socjalno-bytowe oraz środki higieny osobistej (zgodnie z przepisami bhp).
  4. Na ww. stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne ani szkodliwe dla zdrowia.
  5. Praca na wysokości do i powyżej 3 metrów.
  6. Praca stacjonarna z uwzględnieniem wyjazdów służbowych.
  7. Praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy (powyżej 4 godzin dziennie).
  8. Sprzęt komputerowy – komputer wraz z oprogramowaniem.
  9. Oprogramowanie - MS Word, MS Excel, NORMA PRO, Open Office.

 

IX. Możliwość awansu zawodowego na stanowisku:

Kursy i szkolenia związane z zakresem wykonywanych czynności, możliwość awansu.

 

X. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu maju 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) osiągnął 5,9%.

XI. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. Kserokopie uprawnień budowlanych;
  5. Pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego niekaralności);
  6. Pisemne oświadczenie kandydata o jego pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  7. Ewentualne referencje;
  8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu orzeczenia o niepełnosprawności, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
  9. Oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego w załączniku do ww. ogłoszenia oraz w Kancelarii Ogólnej Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie przy ul. Zacisze Boczna 3  pok. nr 1.2);
  10. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (wzór dostępny na stronie BIP MZOPOW w zakładce – Nabór na stanowiska urzędnicze).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

 

w zaklejonych kopertach z oznaczeniem NADAWCY z napisem:

 „Nabór na stanowisko Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Remontów i Zamówień Publicznych MZOPOW”

 

Osobiście:

w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

w terminie do dnia 25 czerwca 2025 roku.

 

lub pocztą na adres:

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych

43-600 Jaworzno, ul. Zacisze Boczna 3

w terminie do dnia 25 czerwca 2025 r. (decyduje data wpływu do tut. Zespołu).

 

Aplikacje, które wpłyną do MZOPOW po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Z kandydatami, którzy spełnią warunki formalne będą przeprowadzone: rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MZOPOW oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Informuję, że nabór na ww. stanowisko odbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w zarządzeniu Nr OW.I.2000.12.2017 Dyrektora Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie z dnia 24.07.2017 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie.

Ponadto informuję, iż nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

 

 

 

 

Podpisano:

Bogusława Śledzińska

Dyrektor MZOPOW

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Tomczyk 16-06-2025 11:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogusława Śledzińska 16-06-2025
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Tomczyk 16-06-2025 11:34